[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] régi_és_új

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 20 Aug 2002 02:13:31 +0200 (CEST)

Igen, szerintem is a régi hangzás az igazi. Sőt, nekem nem
csak a Mix, hanem már a Computer World is picit túl steril
volt. Bár szeretem a steril, minimál zenéket a mai zenék
között is, ők mégis az Autobahn-nal kezdődő és Man Machine-
nal záruló korszakkal voltak a fénykorukban. Szerintem.

Más: tutdátok, hogy Jim Morrison Párizsban nyugszik? Nekem
új volt... Párizs, ó Párizs:)))

>  Ezen én is gondolkodtam. Sztem mindenképp az eredeti
hangzáshoz kéne hasonlítaniuk. Épp elég nagy
a "hagyományos" közönségük, akik nyalván ennek örülnének
jobban. Nekem igazából már a The Mix is túl új volt... :)
> Gr0

Üdv
YoungOld