[Kraftwerk.HU] Re: (semmi)

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 21 Aug 2002 14:48:26 +0200 (CEST)

> Igen, szerintem is a régi hangzás az igazi. Sőt, nekem nem
> csak a Mix, hanem már a Computer World is picit túl steril
> volt. Bár szeretem a steril, minimál zenéket a mai zenék
> között is, ők mégis az Autobahn-nal kezdődő és Man Machine-
> nal záruló korszakkal voltak a fénykorukban. Szerintem.

Furcsa, nekem pont az a korszak nem tetszik. :)  Mondjuk a Mix annyira
nekem
sem jott be, tul popularisra sikeredett (olyan Danubius-radio friendly).
Best of album az Electric Cafe IMHO :)

--
Szathmari Gabor  >>-----> E-mail >>-----> dr.halalofreemail.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)