[Kraftwerk.HU] Re: Ha mar elektronikus kutyuk...

activer kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 13 Dec 2002 12:01:21 +0100

Ez a koncert volt mostanság Dániában, ugye? Valamelyik magyar híradó
erről annyiban szólt, hogy képeket mutatott, amint az emberek a térdig
érő sárban dülöngélnek hazafelé... A koncertről egy kép se, pedig itt
látható, hogy rendkívül élvezi a tömeg a szakadó eső ellenére is!

Hát itt tényleg van mindenféle percussion + kütyü. Jópofa a
gömbakváriumos dobolás, a teáscsészék (??) meg az a bazi nagy rúd, amit
forgatott a csávó :-)) Én még sokmindent nem láttam, de olyan hangszert
sem, amit Jarre tapogat-ütöget. Mi ez??? Ezzel csinálja a füttyögetést?

-activer