[Kraftwerk.HU] mi es a liftkezelo: kisla'ny :-)

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 27 Dec 2002 15:27:24 +0100

olvasgatván a koncertes élménybeszámolókat:

" Megvesszük a beugrót a legmagasabb emeletre, és bemegyünk.
A liftkezelő egy magyar kislány, nagyon helyes és aranyos -
még jó, hogy nem tettünk valami megjegyzést rá. Fel a torony
tetejére és nézzük Párizst 300 méter magasból. "
(YW)

pedig már kezdtem mondani hogy átvesszük a lift irányítását...
és amikor nyúltam volna a gombokhoz (ill csak föléjük)
akkor szólalt meg... :-))) még jó hogy éppen a lift kezelése
kötötte le a figyelmem, ami 1ébként ritka... ;-)