[Kraftwerk.hu] Karl Bartos

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 5 Jun 2002 08:30:14 +0200

From: "IKR Kecskemét"
Sent: Wednesday, June 05, 2002 6:27 AM
Subject: [Kraftwerk.hu] Karl Bartos

>Én is bekapcsolódok a levlistába, mert jó dolog.
még jó! :-)
itt szeretném megjegyezni hogy lehet kicsit kötetlenebbül levelezgetni.
ne legyen uborkaszezon - legyen 1 társaság - a rajongók listája.
na persze ne a pokolgép és társai 1üttesről
(annak idején hallgattam keményen csak sajna manapság nem divat az igényes
metálzene...)

> még amikor kisebb gyerek voltam és el kezdetm rajongni a Kraftwerkért
pár évig 1 iskolába jártunk, sőt 1 évfolyamba és ezt nem is tudtam...
nanemazt hogy voltál kisgyerek... :-)

> azt is hallottam, hogy volt olyan Kraftwerk szám, amit magyarul is
kiadtak.
szerintem csak a pepitás kalkulátoros lemezről lehetett szó. abból van hazai
kiadás.

> Mondjuk akkor válaszolt volna a levélre. :-(((((((((
ha megtudjuk a származását - majd utána megtudjuk beszélie a nyelvünket...
:-)