[Kraftwerk.hu] miksz

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 6 Jun 2002 19:14:44 +0200

From: "youwine"
Sent: Thursday, June 06, 2002 2:23 PM
Subject: [Kraftwerk.hu] Re: [Kraftwerk.hu] meló?

> Nem igazán szeretem a Mixet, de a Compuetr Liebe (addig is
> a kedvencem) új töltést kapott, szinte egy új dimenziót.
jajaja.
nekem az egész bejön. annak ellenére hogy az autóbán valahogy
üresen cseng az eredeti melegségéhez és hangzásához, hanggazdagságához
képest.
a roboter meg örök kedvenc de ott... igen jó abban a stílusban.
szerintem az összes addig megjelent számukat át kellett volna
dolgozniuk abba a stílusba. mind1iket el tudnám képzelni felpörgetve.
a többx emlegetett kalkulátort és flipperzenét .-) is szívesebben hallgatom
innen.
(most ebben a pillanatban ezt gondolom)

nem volt rossz kiadás csak az hogy semmi új anyag nem volt évek óta és
utána...
inkább ezért piszkálják sokan, holott jó album, nem?