[Kraftwerk.HU]Re: [Kraftwerk.HU]KW-szerű

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 15 Jun 2002 01:39:05 +0200 (CEST)

KW-szerű zenekarok: most nincs itt a CD állományom, de ha
jól emlékszem, akkor Komputer volt annak az együttesnek a
neve, amivel LoviGabi révén ismerkedhettünk meg. Az
kifejezettem a Kraftwerkre hasonlított, pl egyik számuk
kísértetiesen hasonlított a Neon Lights-ra. Az én
vélemyénem: zeneileg, dallamilag sokkal gyengébb, de még
elmenne, amoylan dallamos zenének 1x jó. Viszont úgy
használta fel a Kraftwerk hangulati elemeit, hogy semmi
értelmeset nem tett hozzá (monnyuk Senor Coconut nem egy
nagy szám, de a CD árát azért megérte, és hát, tett hozzá,
mert más stílusban dolgozta fel. Jó ötlet volt, még ha nem
is több), gyakorlatilag üres az egész zene. Kopírozás akart
lenni, de nem jött össze.
Air: én nem hoznám kapcsolatba a Kraftwerkkel, nem nagyon
hasonlít, de szerintem minőségi jó zenét nyomnak. Ugyanígy
nem értem a DM-al való kapcsolatba hozást sem.

> Egyéb anyagok nálatok?
Nekem egy rakat olyan zeném van (gyakran shit minőség),
amit WinMX-el és anno a Napsterrel húztam le, és konkrétan
KW feldolgozások. A legtöbbet feldolgozott dal a Model, a
Radioactivity, a Robots. Ja és van egy listám is, hogy
milyen híres számokban vélték felfedezni a KW hangmintáit
(pl. MAdonna - Music). Majd megkeresem, és aki kéri,
emilben faxolom az elektromos postagalambommal.
Amúgy vicces hallgatni pl. a Robots-ot hard trash metal
feldolgozásban, ahol krákogva üvölti a frontember
(frontnéni?), hogy ví ár de rábác. Meg a Rammstein
feldolgozása is elég muris...

Üdv
YoungOld