[Kraftwerk.HU]Re: Koncert-Seeing is believing

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 15 Jun 2002 11:00:56 +0200

From: "activer"
Sent: Friday, June 14, 2002 11:22 PM
Subject: [Kraftwerk.HU]Re: Koncert-Seeing is believing
>   > Lerch interjú: a budapesti koncert kapcsán annak idején
>   > volt egy interjú Ralffal az egyik (nem emlékszem melyik)
>   > magazinban. Magyar riporter telefonon felhívta, RH. pedig
>   > készségesen nyilatkozott. A kétoldalas interjú mellett volt
> most PP-t iszonyúan felizgattad ezzel! Nem emlékszel melyik
> újság volt az???
mi? :-)

> Bornai és Lerch zseniális zenészek, nagyon kedvelem a
> zenéjüket. Jogukban áll utálni a KW-et, szabad országban azt
> nyilatkoznak, amit akarnak.
persze. csak nem jó amikor mindenki úgy osztályozza a másikat
hogy ezt utálom ezt nem stb. és hangoztatja, ellenpropagadát csinál
holott neki teljesen mindegy lenne még a létezésük is.

> Én egyébként inkább olyan embereket ismerek, akik nem kedvelik a KW-et
> (mert gépies, monoton, rideg...), mégis jóbarátaim.
jajaja. viszont én már jópár ismerősömnek bemutattam és utána érdekesnek
mondták.

> Én pl. a Depeche Mode-ot sohasem kedveltem,
> (DM itt befejezve, elnézést a kedvelőitől.)
elfogadom az elnézéskérést :-)))

> Szóval én továbbra is hallgatom a V Moto Rock-ot és a KFT-t.
az nagyon tuti!
én meghallgatok mindent. sokféle jó van a világban. mindenevő vagyok.
hogy mi a nevük nem érdekel, általában nem is tudom társítani a zenét
a nevekkel...
viszont kedvenc, akiket meg tudok nevezni -> 3 van.

> Ha olyasmi lesz, mint az Elektric music, az jó. De az 'Esperanto'-féle
> nem tetszik, szerintem nem egy karakteres zene (és azt hiszem, Karl
> manapság ebbe az irányba húz).
húzzon csak arrafelé! :-)