[Kraftwerk.HU]KW-szerű

Gabor Sperla kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 16 Jun 2002 22:09:28 +0100 (BST)

--0-838096109-1024261768=:19077

 Az erre érkezett replyokat még nem olvastam, szal nemtom, hogy említette-e még valaki: a magyar CAS!O SAMPLES nev#369; pécsi csapatról terjedt el, hogy Kraftwerk-féle muzsikát játszanak. Nos, jelentem: kacsa. Sztem csak szeretnének. De nem jött össze...
Gr0
  activer <activeroelender.hu> wrote: Ti ismertek olyan bandákat, akiknek olyasmi a zenéjük (úgy értem
hangzásában, feeling-jében), mint a KW?
A nemzetközi levlistán többször emlegetik az angol KOMPUTER-t. Hát én
belehallgattam, elég sz.r, a másik a francia AIR, az sem jött be, meg
van egy lengyel csapat (nem jut eszembe a nevük), de csak állítják
magukról, hogy KW-stílus, igazából borzalom.

Amit sikerült elfognom, az egy REAKTOR nevű csapat (?) "Human Genome
Project" c. száma, olyan so-so. Aztán van egy RIGGO2 c. dal RIGGO-tól,
ez kicsit szegényes sound design-ban, de már majdnem KW-szerű lehetne.
Végül van egy DDR nevű formáció "NEKROPOLIS" c. száma, bár ez eléggé
house-zos.

Szóval mindig az jön be, hogy KW csak egy van!

Egyéb anyagok nálatok?

-activer

Magyar Kraftwerk levelezőlista
http://www.kraftwerk.hu/levlista

Relive the FIFA World Cup goals with exclusive video highlights!

http://fifaworldcup.yahoo.com/fc/en
--0-838096109-1024261768=:19077

<P> Az erre érkezett replyokat még nem olvastam, szal nemtom, hogy említette-e még valaki: a magyar CAS!O SAMPLES nev&#369; pécsi csapatról terjedt el, hogy Kraftwerk-féle muzsikát játszanak. Nos, jelentem: kacsa. Sztem csak szeretnének. De nem jött össze...
<P>Gr0