[Kraftwerk.HU]Re: [Kraftwerk.HU][Kraftwerk.HU]KW-szerű

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 18 Jun 2002 12:28:32 +0200 (CEST)

Halihó!

Nehogy már ne szólj hozzá a levlisthez, mert szerinted itt
tájékozottabb csókák vannak!:))
Attól tájékozott itt a banda, hogy mindenki szól hozzá
valamit. Mindig lehet újat mondani. Tehát ha "csak" egy
koncert beszámolód van, vagy egy képed, vagy bármi, mi azt
szívesen olvassuk!

> szempont, ami szerint ők a nyerők: szabályosan
csatlakoztatott
> analóg-faburkolatú szintiken ÉLŐBEN megy a műsor, hangról
hangra, potiról
> potira KÉZZEL!
> (ld. http://www.evereastproductions.com/ videót kéretik
letölteni!)

Na most: gyakran vagyok Pécsen, de sajna nem vagyok benne a
szcénában. Hol lehet őket élőben megnézni? Fel szoktak
lépni Pécsen valahol? Még nem hallottam róluk, csak itt a
levlisten. Szóval kíváncsi vagyok, pláne ez az analóg
cuccossal való élő nyomulás izgatott fel.

Üdv
YoungOld