[Kraftwerk.HU][Kraftwerk.HU] Még valami a Cas!o Samples-rol

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 18 Jun 2002 14:39:17 +0200

> Na most: gyakran vagyok Pécsen, de sajna nem vagyok benne a
> szcénában. Hol lehet őket élőben megnézni? Fel szoktak
> lépni Pécsen valahol? Még nem hallottam róluk, csak itt a
> levlisten. Szóval kíváncsi vagyok, pláne ez az analóg
> cuccossal való élő nyomulás izgatott fel.

Részlet egy fórumból:

28 | Thomek  2002. 02. 11. 15:29
The Cas!o Samples: Cutting age

Szalai Attila:
Nem ismerem név szerint az együttes tagjait. Függetlenül attól, hogy tagja
vagy-e a csapatnak, vagy sem, többes szám 2. személyben fogok szólni...

A zenétek nekem nagyon bejön, a koncepció zseniális. Külön tiszteletet
érdemel, hogy kivonultatok a macskakőre és hoztátok a vintage-feelinget
Roland Juno-val (a másik szintit nem ismertem fel), az egész hóbelevancot
Akai magnyetofonnal koronázva... ezerszer odaillőbb, mint egy minidisc!

Kár,
hogy a jónép csak "azt hallja, amit hall" és nem tudatosul benne, hogy ez
ZENE - mely trafó és hangszóró között keletkezik.

Egy - letöltött - szám felismerhetően nem a Ti szerzeményetek: The Things
You Said. A többi is feldolgozás? Ugye nem...!!!!!!

A Filctoll biztosan nem. (A "satírozós" résznél volt egy olyan érzésem,
mintha a Kraftwerk Autobahn-ján száguldó autókat hallanám.)

29 | Szalai Attila  2002. 02. 11. 19:44
Thomek:
1.Más feldolgozás nincs.
2.A videon levő számot a rastahaju fiatalember(eMU) írta még zsenge szólista
korában, aztán némiképp átdolgozva került át a Cas!o életműbe.
3.A másik szinyó egy Siel Cruse ami egy mega ritkaság,elképesztő hanggal 30
kilós súllyal, oldschool Ikarus busz jellegű kapcsolókkal, felnyitható
motorháztetőkvel. 36.000.- Ft volt keménytokkal, szinte zsír új állapotban,
egy akkora barom adta el, aki a nevét se tudta leírni...

Idézet vége.
Ja, a Thomek az én lennék...