[Kraftwerk.HU]EzIsAzIs

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 20 Jun 2002 13:36:59 +0200 (CEST)

Halihó!

A koncert felmérésre: nálam is anyagiaktól függ elsősorban.
Amúgy én sem voltam még Párizsban - bár nem hiszem, hogy
lenne időnk komolyabban megnézni, mert az sokba kerülne
azért. Mind1, nem a városnézés a cél:))) De amúgy most
mindenem az, hogy tényleg legyen koncert, és kijussak...
Élnek-e vagy mi: én nagyon sajnálom, hogy már csak akkor
ismertem meg őket, amikor már elmúlt a fénykoruk. Szerintem
már nem nagyon lesz stúdió album, de talán 1 maxit még
kinyomnak, oszt' megint pár év hallgatás:(((
Viszont ha igaz a koncert hír, akkor azért mégsem húzták le
végleg a rolót. Meg Ralfnak úgyis szinte lelki szüksége,
hogy a közönség ne higgye halottnak az együttest (őt magát
is szinte azonosítja az interjúkban magával a
Kraftwerkkel). Végül is ezért koncerteznek, hiszen kedvük
nem sok van a koncertekhez (mint ahogy régen sem volt).
Tehát szvsz még pár évig lesznek koncertek, és nem lesz
olyan időpont, amikor ki lesz mondva, hogy na most vége.
Csak fokozatosan és lassan leépítik az egészet. Szívesen
élnék most a hetvenes években... Én már csak Párizsban
reménykedek, hogy egyszer élőben is láthatom őket.
Cas!o: majd ha lesz módom rá, meghallgatom, már nagyon
felcsigáztatok vele!:)))
Levlist tárgya: szerintem tényleg hosszú a tárgy, engem is
zavar nagyon. Szerintem minél kevesebb karakterből álljon.

Üdv
YoungOld