[Kraftwerk.HU] angol

Technopop kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 5 Nov 2002 22:54:59 +0100

> az angol szövegeikben azért van hiba, pl.
>
> "Europe endless"  (hiányzik az "is" )

ez lehet koncepció is, mert a németet is úgy találták ki,
hogy ojropa endlos, és azt nem állíthatod, hogy németül sem tudnak ;))
ott sincs "ist"
> aztán a kiejtés:
> "its more fun compute" ("to" nincs/nem hallani)

Szerintem igen, legfeljebb az élön nem annyira, az lehet hangosítás is
söt, a géphangban hangúlyos is, úgy jön ki az ütem.

> "your the antenna" mondja Florian, vagy legalábbis nem "you are"-t mond

Ez sem gáz, nem hangsúlyos az are, tök normál, hogy kicsit egybelóg.

> Zúzdába velük!

Vidd vissza a lemezboltba, ahol vetted, hogy adják vissza a pénzt !
emlékszem, minden kislemez 30 FT volt, a kw. pocket calculator/dentaku meg
40 !
ezt a rablást ;))
Tényleg, én akkor vettem meg, amikor újdonság volt a CW, azért ebbe bele
lehet gondolni :)

a nagylemez sem 70Ft, hanem volt vagy 90, már amikor lehetett kapni...

Szia,

Tomázó

   www.technopop.hu