[Kraftwerk.HU] Re: Re: Paris 2002 koncert - új vélemények?

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 23 Nov 2002 12:57:52 +0100

From: "activer"
Sent: Friday, November 22, 2002 3:26 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: Paris 2002 koncert - új vélemények?

> Robots:
> 4:25 körül az az "alácsengetés" érdekes (elrontották? néha úgy hangzik)
ez nagyon bennemraradt... vagy-vagy... de nem hangzott rosszul.
hibának túl feltűnő(???)... de lehet hogy az....

> 6:00 felé a dögös basszusos hang
mivan vele?

> a szám vége felé jó hallani, hogy az expo-ra készülve billentyűzetről
> jön pár hang (vagy csak szoftverhiba?)
ha a 'szóló'? az - akkor simaliba. csak más hangmintával van.

> Expo (remix): jól szól, érdekes hangzás, de tiszta trance/dance, emiatt
> kicsit méltatlan a KW-hez. Az Expo 2000 GmbH-val olyan
> szerződésük van, hogy csak remixet tudnak koncerten játszani???
naigen ez tényleg furcsa. de csak így utólag. amúgy szerintem 1 szám
erejéig
bármilyen stílusban jól hangzik, 1fajta érdekesség.

> Home computer: Ralf hangja lassan teljesen elmegy
na ezt nem figyeltem...