[Kraftwerk.HU] Re: beszamolok + egyebek

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 1 Oct 2002 08:21:42 +0200

From: "activer"
Sent: Monday, September 30, 2002 11:21 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] beszamolok + egyebek

> Várom. A képeket is!
ha valaki beszkenneli. de csak 3 koncertkép van, az 1iken
csak az üres színpad és flóri nincs megörökítve.

> Azt hittem, hogy nagyobb ez az épület! Nem gondoltam, hogy csak
> 1000-1200 ember jut be.
többen is beférhetnek de így volt kényelmes. szó szerint 1 színházterem.

> Viszont rögtön számolni kezdtem. Ugye Párizsban 3 koncertet adtak, az
> összesen max. 4000 látogatót jelent.
sokan mentek 2x-3x.

> Ha itthon lenne egy KW koncert, akkor arra tuti eljönnének 4000-en, ez
> kb. 34 millió Ft bevét. (Ja, és itt a net! Ha kiderülne, hogy Bp-en
> koncert lesz, bizonyára sokan jönnének a környező országokból.) Annak
> idején a BS-ben többen voltunk, nem?
tuti. most is összejönnének ugyanazok.

> Miért nem kezdeményezzük a
> Multimédiá-nál (ha még megvannak), hogy hívják meg a fiúkat?
jólenne. de az esély annyi mint a sajtóközleményekkel (10%) vagy még
annyi sem mer pl britnire 20000en mennének el és
különbenis britni nagyobb sztár és a főnök is ismeri. szerintem nem
meghíváson múlik. ahová éppen menni akarnak.

> Ha meg az, akkor HOZZÁNK miért nem jönnek???
jajaja. de akkormá a környező országok is mondhatnák ezt.
a fenese érti mikor hová mennek, mennének el.
japcsi után usa lesz tutira.