[Kraftwerk.HU] Mensch meier tv special - the robots with backstage

activer kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 04 Sep 2002 17:01:45 +0200

A napokban szedtem le a technopop ftp-ről a
kraftwerk - mensch meier tv special - the robots with backstage.mpeg
file-t.

Min. 10 évvel ezelőtti a felvétel. Ezt abból tudom, hogy még Abrantes
feje van az egyik robin. A felvétel valam TV adásból van kivágva,
lényegéban azt látjuk, hogy a fiúk a robotnik videóján dolgoznak. A blue
boxban ott van a négy gépember, a vezérlőben ott néz a nagyfőnök (R), a
másik szélen Herr Kraftwerk (F) indítja a háttérszöveget, középen pedig
a két technikus-zenész kever. Érdekes így látni őket.
Az is tetszik, hogy a végén tapsol a közönség (?), köztük sok nyakkendős
öltönyös nagypapa.

-activer