[Kraftwerk.HU] Re: ftp+gondolatok

activer kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 09:52:59 +0200

> a hivatalos kiadásokat én sem szeretném bárhonnan
> letölteni. ezért kellenének csak a rövidke bemutatók...
> amik szintén (a mai tudásom szerint) jogdíjasak... :-(
> (és azért nincsenek a honlapon)
így van. ezért szorozunk PP-vel már hónapok óta, hogy a jogi
vonatkozásokat körüljárjuk. (Ja PP, amúgy a MIDI-kben benne van, hogy
Copyright Kraftwerk, bár nem tudom, hogy ezek tényleg R&F kezeiből
kerültek volna ki?)

> de ami koncert meg remix -> azt ''gátlástalanul'' nyomni kell
> mindenfelé, szanaszét stb. de azt sem nyilvánosan ugye
> mert a koncerten nem készítheto semmiféle felvétel,
> a remixek is szerzok muvei stb.
Ahogy úriemberek intézik az ügyeiket... értjük mindannyian.

> tehát kereskedelmi verziókat valóban nem kell - az gázos lehet...
Nem "gázos lehet", hanem "biztosan TILOS".

> még ha nem is lehet már kapni oket (akkor valaki lekopizza mivel
> nincs más megoldás... -> de igazából ezt sem szabadna ide leírni...)
> nameg webre listát kitenni - azt se.
> akinek igazán kell valami -> megtalálja a megoldást...
Ja, értjük...

> az ftp-t támogatom. hasznos a rajongóknak (ill bárkinek csak a
> rajongókon keresztül...).
> és ha túl sokan lennének rá? (ehhez mégúgyse értek...)
mondom, a koncertekkel, videokkal végülis nincs nagy baj, csak kicsit
szolidabban...

> ez egy örök vitatéma...
> nomeg a másik nagy ellentmondás: a fizetésem több mint 1/10-e egy
> új lemez... ebben az esetben mit tegyek?
Az egy körülmény: nem tudod megvenni. A fullextrás Peugeot 607-et
megtudod venni? Nem? De azért mégsem lopod el az utcán.

> (flame azé ne alakuljon ki - hiszen összetartozunk!)
Jogsértő közösséggé se

-activer