[Kraftwerk.HU] Kozbevetesek [Re: Meg egy par gondolat activer levelehez]

Lovas Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 14:26:20 +0200

Sziasztok.

1) A ker. albumokat azért toltam fel Sz. Gabi gépére, mert egy másik
ismerősöm is kérte tőlem, így mivel egyben egy könyvtárban, nem akartam
szétválogatni.

2) Az mp3-nak hála rengeteg olyan zenét, műfajt, előadót ismertem meg,
amelyet a mostani kommersz, elsősorban tömegzenét sugárzó médiák nem
tettek volna lehetővé (ezért is: nem szoktam hazai ker.rádiót, ill.
VIVA+ -t nézni...)

3) Sajnos nekem sincs egyetlen KW-kiadvány eredetiben. Ha egyszer sok
pénzem lesz, akkor meg fogom venni őket visszamenőlegesen. Mint ahogy
Jarre-tól és Oldfield-tól is szeretnék (pl.). Viszont azért van pár
mostanság "felfedezett" és kedvencemmé vált együttes, amelyektől azért
fel tudok mutatni eredeti kiadványokat (példának okáért úgy vettem meg
egy 'Apoptygma Berzerk: APBL2000' koncert-DVD-t, hogy előtte csak egy
bootleg koncertfelvételem volt tőlük, ezt hallgattam szénné s mondtam
magamnak: igen, ez kell!)
Bár ez senkit se érdekel, de jelenleg pont annyi fizetést kapok hogy
havonta 1, max. 2 zenei kiadvány megvásárlásán gondolkodhatok (feltéve
ha nem jön közbe valami más...)

4) Tavaly négyesben kiutaztunk autóval egy müncheni De/Vision-koncertre.
Ezt a csapatot sem favorizálja/promotálja senki a tömegzenét sugárzó
médiák közül. Őket (is) az mp3 által fedeztem fel, s ismertettem meg
azokkal, akikkel kiutaztam. Megjegyzem, a mai napig életem legnagyobb
koncertje volt, nem csak nekem, mindannyiunknak!

5) Mostanság a major lemezkiadók bizonyos hányada tényleg arra van
állva, hogy 'kis befektetés, kis művészi érték, nagy haszon'. Valamelyik
héten meghallgattam ezt a 'NOX: Örökség' c. új magyar kiadványt.
Borzalom... le is töröltem.

6) Persze azért a jobb magyar előadókat érdemes támogatni. Csak az a
kérdés, hogy ők mennyire részesülnek ebből (tudtommal itthon egy eladott
CD-n inkább a kiadónak van sokkal nagyobb haszna, mint az előadónak...)

Egyelőre ennyi, ha később vmi eszembe jut, írok.

LoviGabi