[Kraftwerk.HU] Re: Meg egy par gondolat activer levelehez

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 16:23:07 +0200 (CEST)

> Igazad van. Ott van az MP3.COM rengeteg, valóban ingyenes MP3-mal. Ez a
> zene Linux-a.
> OFF Azok a sokan a Linux oprendszer és alkalmazásainak telepítésébo"l,
> supportjából és disztribúciójából élnek. Szóval nincs "freeservice".
> (Ugye Linuxon igazából csak a Kernelt illik érteni.)  Amúgy én a Linuxot
> (régebben RH, 5.2-to"l SUSE) is mindig dobozostul veszem meg (nem
> letöltöm, nem másolom), éppen azért, hogy soká éljen és virágozzon. ON

Nagyon is helyes. De lattom itt a problema forrasa. Te megengedheted
magadnak az 5000 Ft-os CD-ket, mas meg nem.

> Tényleg nem az, a CD csak a hordozó, nem azért fizetsz. Természetesen a
> zenéért (a tehetségért, a sok-sok gyakorlással töltött évért, a
> hangszerekért, a studiótechnikáért, a rengeteg kísérletezésért stb.)
> fizetsz.
> Ha a KW mondjuk a következo" albumot pénzért letöltheto" formában fogja
> csak terjeszteni, akkor megveszed? CD-n ki sem adják, csak 32 Euro-ért
> kapsz egy két napig mu"ködo" accountot a kraftwerk.com-on és kártyás
> fizetés után letöltheted. Ez így akkor OK? Én tuti fizetek és húzom le,
> és nem érzem majd azt, hogy "hát azért ez pénzbe került!"

Nem toltenem le mert a tomoritett zene rosszabb minosegu. Epp ezert veszem
meg CD-n (ha van ra anyagi keretem, ha nincs, addig ott az mp3).

> Ez nem szemét.
> Magadnak minden lemásolhatsz egy példányban, backup célra. Hogy
> egyébként mit enged a törvény pontosan, azt nem ismerem, de
> csodálkoznék, ha engedné.

Az amerikai torvenyben valami ilyesmi van (egy-ket honapja olvastam neten
egy cikket ezzel kapcsolatban), csak most meg akarjak szuntetni. Ugyanis
mig regen haveroknak az orsos szalagokat lemasoltad, rossz volt a
minoseguk es megvettek ok is. A digitalis masolat ugyanaz az eredetivel.

> Igen (alkoholmentessel!) :-)))
> Az italok egy részét én fogom szponzorálni, amit cégem szoftverei után
> jogdíjat fizeto" felhasználóknak köszönhetünk. Elo"re is egészségedre!

Jo, en majd viszek sajatot :))))))))))

> Én szívesen elviszlek, ha addigra meggyógyul a kocsim.

koszi

--
Szathmari Gabor  >>-----> E-mail >>-----> dr.halalofreemail.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)