[Kraftwerk.HU] Re: Techno Pop

activer kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 20 Sep 2002 22:48:49 +0200

> Mostanaban hallgattam elo KW felveteleket es elgondolkoztam azon, hogy vajon
> miert nem jatsszak sosem a Techno Pop c. dalt? Csak nekem tetszik vagy mas
> is hianyolja?

Nekem is tetszik, nem tudom, miért nem játszották élőben. Arra tudok
gondolni, hogy ebben a kb. 7 és fél perces számban nagyjából 2 perc ami
dallamos, a többi az kemény dob és effekt, és talán bonyis lenne
koncerten leadni. (Ha már a doboknál járunk: sohasem értettem, hogy
hogyan lehet pedálok nélkül dobolni, l. KW).
Azt biztosan tudod, hogy ennek a számnak létezik egy másik, dallamosabb
változata (ficereg rajta a műcintányér végig), állítólag Bartos ezt
akarta az Electric Cafe-ra tenni, csak a nagyfőnök nem engedte. (Annyi
amúgy bizonyos, hogy az Electric Cafe-ban nagy befolyása volt Bartos
ritmus és hangzásvilágának. Hallgasd meg pl. a Boing Boom Tschak-ot és
Bartos "TV" c. számát az Elektric Music albumról: az alapritmusban több
kraftwerkes ritmuskép is előjön, bár kicsit lassabb tempóban.) Tényleg,
tudtok valamit Bartosról, merthogy hónapok óta "studióban van".
De mást sem játszottak élőben: Metropolis, Antenna, Europa endless stb.,
legalábbis nem tudok róla.