[Kraftwerk.HU] Re: ??????????

activer kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 20 Sep 2002 22:55:08 +0200

4 évente lenyomnak pár koncertet és azt sem bírják rendesen megcsinálni.
Persze lehet, hogy a szervező rontott el valamit, de milyen disznóság ez
azokkal szemben, akik x100-x1000 km-t utaznak, hotelt foglalnak,
fizetésnélküli szabit vesznek ki stb. Felháborító.

YoungOld wrote:
> JAJ. csak ennyi. Nagyon megijedtem, és ez most komoly.
> Amúgy könnyű vigyorogni, nem te vagy abban a szerencsétlen,
> szánalmas helyzetben, hogy KW koncertre kelljen menned.
Télleg, mikor indultok? Várom ám a mobilszámokat SMS business ügyben!

> Borzalom. Legalább feldobják a várakozást néhány ilyen
> elhalasztással... Viccen kívül: nagyon remélem, hogy Parííí
Csesszék meg, inkább azzal dobnák fel, hogy lesz egy csomó új zeneszám!

Így van! Én meg legalább egy hétig nem fogom hallgatni őket!!! Pfúj,
disznók!

-activer