[Kraftwerk.HU] Koncert felvetel

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 21 Sep 2002 00:38:53 +0200 (CEST)

Halihó!

Nem viszünk be hangrögzítő eszközt, így videokamerát sem
(viszont amennyit tudunk, pl. a helyszínt kívül
felvesszük), aminek van sansza, az az analóg fényképezőgép,
de ezen még rágódunk. Előzetes szuper-giga-mega szakértői
becslések alapján a koncert anyaga pár nap alatt fent lesz
vhol.
Az előzőre: igen, neked írtam a smiledra, bocs, ha hülye
hangnemben volt, csak kicsit most nem tudom, hogy milyen
érzések kavarognak bennem, tudván, hogy nem tudni, mi lesz
(halasztás, ne adj' góré elmaradás)

> Sziasztok
>
> A kerdesem azokhoz szol, aki mennek ki a koncertre:
> Nem terveztek valamilyen hangrogzito eszkozt bevinni a
koncertre?

Üdv
YoungOld