[Kraftwerk.HU] Re: ??????????

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 21 Sep 2002 08:40:19 +0200

From: "YoungOld"
Sent: Friday, September 20, 2002 9:08 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] ??????????

> Borzalom. Legalább feldobják a várakozást néhány ilyen
> elhalasztással... Viccen kívül: nagyon remélem, hogy Parííí
> az fix mint a mittoménmi.
hátja. most minden pillanatom rettegésben tellik. elég gáz.
és még mindig megeshet hogy odaérünk és csak 1 cetlit találunk
az ajtón: gyertek vissza 2 nap múlva. (annyi az út)
hétfő este indulunk, kedd délben legkésőbb kényelmesen ottleszünk.
szállást kell keresni (nem foglaltunk), töménytelen sört inni
(esetleg töményeset... :-) ) és várni a szerdát.

kaptam levelet a cite-musique-tól hogy kelle a jegyfoglalásom.
lemondtam. akinek kell jegy - lehet szaladni!
nocsakhát nemtuttam a reference numbert úgyhogy hiába szerettem
volna megvenni, nem ért semmit a foglalás...