[Kraftwerk.HU] Re: Techno Pop

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 21 Sep 2002 19:09:07 +0200

On Sat, Sep 21, 2002 at 05:11:17PM +0200, activer wrote:
> Szerintem a Technopop NEM monoton, csak oda kell figyelni. Az Autobahn
> pedig végképp nem az.

Hat 20 perc az 20 perc :) A dal az utazas monotonsagarol szol.
Amugy szerintem sem monoton a Technopop.

Nagyon vicces vagy mondtak mar?

--
Szathmari Gabor  >>--> E-mail >>-->  halalosgtpepper.sch.bme.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)