[Kraftwerk.HU] cd-k...:-)

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 21 Sep 2002 20:43:18 +0200 (CEST)

Hali!

> Kinek is adtam oda a TDF-bakelitet, és várnám a jó kis cd-
ket cserébe?
Én lennék. Pénteken feladtam a pakkot, hétfőn már
kóstolgathatod is őket:))) Egy eltérés lett, a
Lauschangriff (1991-es Düsseldorfi konci) helyett a '92-es
Leicesteri video anyagot küldöm, szintén két CD-s, azért
így, mert a Lausch nem volt nálam, és már akkor nagyon
sokat kellett volna késnem, mivel jövő héten meg már
Parííí. Remélem nem gond. Az audio CD-ket áthallgattam,
nincs bennük hiba, ellenben amiket te küldtél, abból 1,
vagy 2 lemez hibás, a másikról meg hiányzik egy szám (a
tangerine dream-ekről van szó, fejből nem tom melyikek,
mert Pécsen vannak, én meg már itthon). A bakelitek
épségben megjöttek, nagyon köszi őket!
A 6 db. mp3 és video meg vegyes CD-k anyagai frissítve
lettek, pl. a toccata-t értelemszerűen már nem írtam ki,
helyette vannak mások...

> (Akkorállatvagyok...)
Francokat. Én késtem vele már jó sokat, annyit, hogy már
ciki is:(((

Üdv
YoungOld