[Kraftwerk.HU] cubase

CyberBob kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 22 Sep 2002 08:52:19 +0200

----- Original Message -----
From: "Powerplant" <btokraftwerk.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Sunday, September 22, 2002 8:11 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] cubase

> a cubase csak winfos alapú lehet?
> mer akkor kb 20% hogy hallunk valamit.
> és ha igen akkormeg nemértem mié választ 1 profi
> csapat 1 olyan szoftwert ami nem csak
> célszámítógépen (zenegépen) fut. a winfos az talán fut
> pl doopferen is???
> inkább akoormá javaslom az sblivét mer ha az
> betojik könnyebb helyretenni...

A cubase sx, amit most használ a KW, jelen van Mac os verziókban is mindig.
(lasd www.steinberg.net) A Doepferen ki van csukva, mivel az instrumentum, a
cubase meg egy sequencer program.(Na, annál azért jóval több!)Összekapcsolva
vele, ugy igen. Elmondanám, hogy a tangerine dream is cubase-n nyomul, A
pesti koncerten teljesen látható volt!
Élveztem is,mint atom, mert én is a cubase sorozat tagjain nőttem fel, a mai
napig ezt használom muzsikára.
Na pussz.