[Kraftwerk.HU] Póló

CyberBob kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 28 Sep 2002 14:52:05 +0200

Az igazság,hogy lehet,hogy dedós dolog, de amióta KW fan vagyok (nem most
kezdodött...),azóta szeretnék pólót csináltatni....:-)
Na a lényeg.
Végtelen egyszeru az ábra, az Electric Cafe-ról az egyik fejet(hogy kié,az
meglepi) szépen leszedtük, photoshoppal vektorizáltuk, és elkészült a film
A4-es méretben.Aztán a képkinálatban meg is leltem ezt a fejet...:-)
Ha valakinek kell, küldjön 1-2 pólót, nem vészes a szitázás, pár száz
pezeta.
Ja, nekem az ötlet onnan jött,hogy az autósülés huzatomra csináltatom meg
eloször. Tükrözött a fej, így egymás felé néznek...:-)
Na, csak eszembe jutott, egyenpóló, webring, HKWFC ötlet, esetleges találkák
miegymás...
Na, pussz, nem kell azért elvetni ám ezt a dolgot...
A koncertrol meg jöhetnének még felvételek...