Bootleg [Re: [Kraftwerk.HU] Re: talalkozo]

Lovas Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 30 Sep 2002 15:26:55 +0200

Sziasztok.

Powerplant írta:
> és még elfelejtettem hozzátenni:
> a legfontosabb: a teljes koncertanyag meghallgatása.
> csak itt és csak most!

És később?!
Merthogy fogalmam sincs, hogy el tudok -e menni a talira. Nem a
távolsággal van bajom, hanem hogy ha dolgozom, akkor nem fog menni...

> (első sorból felvéve dübörgő bass stb.,
> sajnos a közönség nem aktív - ezért szar a felvétel)

Látom, közben kerekedett ebből egy kis vita(?); ebbe így nem is akarok
belefolyni, inkább az alábbiakat fűzném hozzá:
Szerintem embere (rajongója) váltogatja, mit tekint szor
koncertfelvételnek. Vagy a minőséget kritizálja (merthogy mondjuk a 15.
sorból lett felvéve diktafonnal), vagy a hangulatot (mert egy olyan
együttest hallgat meg így például, amelyik tényleg 'tomboltatós,
pörgetős, hangulatkeltős'; ennek ellenére -mert mondjuk egy bit
közönséghangot nem hall- lelki szemei előtt megjelenik hogy a T.
közönség csak és vagy mereng tátott szájjal...)

Példának okáért (személyes élményből kiindulva): tavaly jópáran
kiutaztunk egy müncheni koncertre (De/Vision-re :)) és egész egyszerűen
SZAR volt látni hogy hiába jön le az a félelmetes energia a színpadról
(a banda mindent beleadott a színpadon!), ehhez képest a helyiek,
basszus majdhogynem végigállták az egészet :( De azért mi kitettünk
magunkért (gyakorlott Ákos-koncertre járok vagyunk :)) és beleadtunk mi
apait-anyait, helyettük is. És ezt még a zenekar is respektálta! /mert
azért nagyon feltűnő volt az a 4 felettébb lelkes fiatal az első
sorokban - ja, mi eleve kezdés előtt kb. 5 perccel estünk be de a
teltházas teremben mint a vaj, úgy mentünk az első sorokba.../

(a buli után hívtak is minket valami afterpartira, de akkor mindannyiunk
min. 24 órája már talpon volt, sz'al ezt lefújtuk...)

LoviGabi