[Kraftwerk.HU] beszamolok + egyebek

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 30 Sep 2002 23:21:40 +0200

> holnap este YO irománya is felkerül.
Várom. A képeket is!

Azt hittem, hogy nagyobb ez az épület! Nem gondoltam, hogy csak
1000-1200 ember jut be.
Viszont rögtön számolni kezdtem. Ugye Párizsban 3 koncertet adtak, az
összesen max. 4000 látogatót jelent. Gent-ben mennyien voltak, nem tudjátok?
Ha itthon lenne egy KW koncert, akkor arra tuti eljönnének 4000-en, ez
kb. 34 millió Ft bevét. (Ja, és itt a net! Ha kiderülne, hogy Bp-en
koncert lesz, bizonyára sokan jönnének a környező országokból.) Annak
idején a BS-ben többen voltunk, nem? Miért nem kezdeményezzük a
Multimédiá-nál (ha még megvannak), hogy hívják meg a fiúkat? A leendő
tokiói koncert igazolja, hogy logisztikailag kifizetődő nekik, +kell
plakátolni nagyvárosokban, sajtóanyagokat kell kiadni stb. és máris
rentábilis a dolog (úgy saccolom, max. 10-15 millió önmagában a költség,
a többi a szervezőé meg a fiúké. Én 10 millióért elnyomkodnám a vaio-t).
Ha meg az, akkor HOZZÁNK miért nem jönnek??? Nem lenne érdemes futni
egypár kört nagy koncertszervezőknél? Miért ne lehetne jövő ősszel az új
BS-ben KW show?

-activer