[Kraftwerk.HU] [Kraftwerk.HU] Koncertek és sztereo

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 12 Feb 2003 07:15:02 +0100

Szóval régebben vita volt itt, hogy sztereoban nyomják-e a koncerteket.
Megtaláltam az igazságot!!!
Tegnap nagyon ráértem, ezért belehallgatam nagyon sok koncertbe, de főleg a
2002-esekbe (mert ez még friss emlék). Szóval mi Párizsban a színpad jobb
oldalán álltunk, tehát hozzánk a jobb oldal volt közelebb, az hallatszik
jobban a felvételen. A luxemburgi koncerten (I) aki felvette az pedig a bal
oldalán állt a színpadnak, elég közel a hangfalakhoz. Elég belehallgatni
egy-két számba (pl. Expo2000 és Man Machine) és kiderül, hogy néhol itt,
vagy ott kimaradnak effektek. (Ahol van, ott a másiknál nincs) Szóval ez
egyértelmű jele annak, hogy sztereo a koncert.

Hallgassátok meg!!

Üdv: Deph

Ui: A düsseldorfi 1991-es koncerten jó az a kis "elektronikai hiba", csak
valaki lefordíthatná, hogy mit mond a színpadról aki beszélt a közönséggel.