[Kraftwerk.HU] plüsspittbull

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 15 Feb 2003 13:49:15 +0100 (CET)

Hi!

Powerplant: mail ment a freemailes címedre.

más: a héten volt egy big bráner műsor, amiben fürdőszobai
életképekből vágtak össze egy klippet. A dolognak két szépséghibája
volt: 1. fúk voltak, nem lányok:((((( 2: háttérzenének a Model német
verziója ment. Nos, én nem vagyok jó németből, de szerintem ha fiúk
voltak a képen, akkor nem "Sie ist ein Model", hanem "Er ist ein Model"
kellett volna. Mivel a zene szövegét nem lehet megváltoztatni, két
lehetőség maradt volna: lányokat mutatni, vagy másik számot berakni.
Picit zavart...

Üdv
YoungOld