[Kraftwerk.HU] Re: Re: Re: KW típusú találkozások

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 24 Feb 2003 07:34:15 +0100

From: "Technopop"
Sent: Sunday, February 23, 2003 10:59 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Re: KW típusú találkozások

CD-i)."
> pedig igazuk van.
> nem az mp3-bol irt, hanem az eredeti cd-t hallgasd meg.
> a computer world pl. ami nekem van annyira halk, hogy pl a kocsiban hiaba
> hangositottam max.ra,

áJJ! most ez pl 1 albumra vonatkozik vagy 1 számon belül?

a CW valóban halkabb. de pl fel tudom csűrni elég hangosra.
(ha más nem megy - a gépen keresztül lehet még nyomni rá...)

egyébként nem bírom ezeket az """""automaitkákat""""" mert 1 számon
belül is akcióznak és hulámozni fog az egész.