[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Mámegint álom

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 28 Feb 2003 15:00:06 +0100

----- Original Message -----
From: "youwine" <youwineofreemail.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Friday, February 28, 2003 1:10 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Mámegint álom

> A éjjel ámodtam, mégpedig  4 db  KW DVD-t vettem. Egy piros-fekete
> vót, ez ugyi 1értelmű, egy amojan ződes-sárgás (a ződ a barna hejett,
> ez a CW vót), vót asztán egy fekete-fehér borítós, ez nemtommi, és a
> negyedikre nemléxem, csak arra, hogy összesen 4 vót. Mire
> megnéztem vóna őket, felébredtem...:(((

A harmadik valószínuleg a Radioaktivität lehetett.
Lehetne a Tour de France is, bár nem t'om hogy lehetne azzal 1 DVD-t
megtölteni...
A negyediket álmodd meg jobban, tessék lefekvés elott jó zsíros-fuszeres
kaját enni!

Így talán "Gastronomie" lesz a címe:

"Frankfurter und deutsche Wurst,
Butterbrot und Kochen-Kunst........."