[Kraftwerk.HU] Re: Re: lassacskan mar 'uj album vita'

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 4 Jan 2003 14:42:36 +0100

From: "activer"
Sent: Saturday, January 04, 2003 1:18 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: DVD audio (lassacskan mar 'uj album vita' lesz
a cim)

>   > a többiek sem hazudnak. csak erősen csúsztatnak...
>   > időpontot említett valaki? ott a csúsztatás...
> A napokban fejeztünk be egy anyagot/fejlesztést, ami CD-n jelenik meg
> január közepén (nem zenei CD!). Ez lótúró ahhoz képest, ami munka lehet
> [...]
> hogy R&F eléggé kényesek a tökéletes eredményre (és miért ne lennének
> azok), akkor én el bírom képzelni, hogy akár 3 éve "kész" anyaguk van,
> csak éppen "valami mindig közbejön" és nem érzik tutinak.

na itt a csúsztatás. annyira tökéletesek hogy még az utcára se dugják
ki az orrukat - nemhogy az egész világ előtt leégjenek a rossz anyagukkal.

1 zenész sem készítene még 1x olyan számot amit már 10 éve alkotott.
ennyi erővel percenként mást lehetne csinálni. de adott pillanatban azt
amit kiadtak -> abba öntötték bele minden akkori pillanatnyi érzésüket,
tudásukat stb. mindig mindenen lehet tökéletesíteni, de nem lehet
tökéleteset alkotni, csak törekedni lehet rá, meg lehet közelíteni.
(ha eltekintünk külső kényszerítőktől pl szerződés)
ha igaz amiről beszélnek -> menjenek pszihomókushoz mer valami
gáz van pl az önértékelésükkel stb.

lusták. semmi más dolguk nincsen.
(nemtom korábban ki lustázott... >:-) )

csak nehogy kijöjjön 1-2 számot tartalmazó single.
(hacsak az nem 2x90perces számokból áll...)

> Szóval csak a "lesz" a biztos.
jajajaja simaliba. mindenki ezt reméli.

> Meg aztán, ha YouWine állíthatja, hogy "nem lesz új cucc", akkor én
> állíthatom, hogy lesz.
ez gáz. most meyik oldalra álljak...
********
- LESZ!