[Kraftwerk.HU] átvágás?

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 07 Jul 2003 15:35:01 +0200

> Ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy hiszen az új anyag
> viszonylag konkrét témához és konkrét időponthoz van kötve (Tour
> 100. évfordulója). Akkor mire mondták már akár '91-ben is, hogy jaja,
> készen van 99%-ban, hamarosan megjelenik?!?!?!?!

Igen, erre én is gondoltam. De nyilvánvalóan lesz még egy újabb
nagylemez, úgy öt éven belül. Akkor 40 éves lesz a duó, beleadnak
apait-anyait, aztán tényleg vége.
Valaki már felvetette, hogy hová tűntek a "new song"-ok? Vagy ezek közül
a "Tango" kódnevű, amit szeptemberben élőben láttatok, rajta lesz a
mostani albumon? De hol a másik kettő?

> Jó érzem, hogy lehet, hogy nem is erről csacsogtak? Amiről mi itt
> állandóan beszéltünk, és "99%-os" névvel láttuk el, azt valójában nem
> is kapjuk meg, hanem úgy hirtelen kijön ez a cucc, és hallgassunk?
> Bartos is mondta már régen, hogy sok kilométernyi szalagot
> semmisített már meg a KW.

Ennél meg vagy Bartos vagy Hütter csúsztat. Ralf mondta valahol, hogy
olyan zenét sohasem csinált, ami nem jelent meg végülis albumon. Inkább
Bartosnak hiszek.

> Ha tényleg a Tour de France-ra gondoltak, amikor 91-ben nyilatkoztak
> új albumról, akkor az azt jelenti, hogy jóval több, mint 10 éven átt
> szaroztak a lemezzel. De akkor nem mondta volna, hogy hamarosan.
Annyi történhetett, hogy kb. másfél évvel ezelőtt megkereste a kiadót a
TDF szervezőcsapata, hogy esetleg majd a 100 éves eseményre nem
erőltetnék-e meg magukat KW-ék? A fiúk meg kaptak rajta, mint az Expo-n.
("Koncepciók" sutba dobva.)

A videóval kapcsolatos kérdésedre: ezt lényegében bármelyik vidéki
videóstudió elő tudja állítani, semmi KW-es jelleg; a bevágott gumiarcok
elütnek a dologtól, a maja ruha inkább valami buvárversenyhez illene.

-activer