[Kraftwerk.HU] tdf03 ujra

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 9 Jul 2003 13:59:56 +0200 (CEST)

> Powerplant <btokraftwerk.hu> írta:
>
> > nem nagyon hangoztatjátok hol lehet már
> > megvenni nálunk a lemezt.
>
> Hát mert talán sehol.

Hát, mi tanyán élünk ebből a szempontból. Átmentem tegnap
Szekszárdra, hogy hátha (egyéb miatt is mentem, mind1). Nem volt, de
az egyik boltban az ürge nézte az EMI legfrisebb megjelenéseit, és ott
volt a tdf, de kilencedikei (tehát mai) megjelenéssel. Aztán itthon
kérdeztem a csókát egy itthoni "üzlet"-ben, mikorra tudja meghozni
(maxi CD-t EGYÁLTALÁN nem tartanak, csak rendelésre, mert a kutya
sem viszi. Vauúúúú!). Jövő keddre tudja, addig nem hoz árut. Fasza. Na
szóval én akkor kapom kézhez (15)...

Üdv
YoungOld