[Kraftwerk.HU] Re: rendeles

Gyarmathy Zsolt kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 12 Jul 2003 13:17:35 +0200 (CEST)

Nemhogy pihennenk..,wapolok.Na,szerintem meg a tdfet nem ujra elovettek(semmi koze a 83ashoz),hanem egy,a teljesen mai hangzast,dalt irtak tdf cimmel.Aktualitasa van,de felek,ha ezt a dalt,mondjuk dj fekalia tette volna meg,ezerrel fikaznank,vagy nem is tudnank rola.Ez a fanatizmusunk.