[Kraftwerk.HU] Re: grooving

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 18 Jul 2003 07:00:03 +0200

From: "formatC"
Sent: Thursday, July 17, 2003 10:56 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] grooving

> - Itt én javítanék...

nofene... :-)

> Egy kijelölt, eleje-vége megvágott ritmusképlet, basszusképlet ill. akármi
> folyamatos ismétléséről van szó...

jajaja mindig 1 lapot oszt nekem a passziánsz, az
aknakeresőt meg a legkissebb táblán jáccom... :-)))

> Pld. ledigizünk egy jópofa ritmust, megvagdossuk az elejét és
> a végét és grúvoljuk...

de szívesen groovolok a feketemacskával is! ;-)

> Ezt megtehetjük úgy is, hogy sampleren tároljuk ezt az akár
> 4/4-nyi ritmusképletet és midi-jelek segítségével indítgatjuk
> egymásutánjában... Ezt a műveletet, előszeretettel használják
> a mai Magyar zenekarok...

+kíndóz rencerhangok... :->

(méghogy nem ért hozzá... tán olvastad valahol...?)

(sértődés ne essék - ezt nem bírtam kihagyni...
persze hogy örülök a válasznak)