[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Beszéd szintézis, promó maxi

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 19 Jul 2003 15:44:16 +0200 (CEST)

> Nekem meg pont a gitáros 2. lemez nem jött be, olyannyira, hogy
nincs is meg. Nem tetszett.
> Akkor már inkább a kis softpop EM. Esperantoja.
> Sőt a lifestyle maxin van egy elég jó mix.(phoneme-style)

   Nem csoda, de ha teheted hallgasd meg még 1X úgy, hogy ne
Kraftwerket várj! Nekem nem jut eszembe a softpop az U. Overdriveról,
inkább trancy, az Information úgyszintén. Na, a Phoneme-style nagyon
ötletes, de én nem ezekkel a hangzókkal csináltam volna acapellát.
Nekem így gyerekes. (Tudjuk be a Lothar Manteufelnek). Sőt a chatm;
bang; go people; bevágások a lemezen kifejezetten undorítanak (Andy
McCluskey nyálával együtt). Egyébként én 1983-ban már nagy OMD
rajongó voltam, úgyhogy nem kell őt megvédeni mert a saját
projektjében jó volt (egy darabig). 500-Ért vettem meg az Architecture
and morality c. albumukat, ami akkor több mint 1 havi pénzem volt.

 Story: 1983-ban Adta a rádió az OMD- Genetic Engineering című számát
és én a csajomnak úgy csaptam a szelet, hogy lelkesen rámutattam a
kraftwerki azonosságra: ugyanazt a beszédszintézist használják, mint
a Computer Worldben!!! Nem hatotta meg és inkább kirúgott. Így
kénytelenültem áttranszformálni a nők iránti vonzalmam egy olyan
készülékre amiket a nagyok használtak. Ha lesz időm, postázom a
hangjait.

 Naplopó, a Lifestyle maxi nekem megvan promó kiadásban ami nagyon
érdekes: 1- Más a borító; 2- nem 12" hanem csak 10" (tehát minimax)...
                                           Mosolygó