[Kraftwerk.HU] Re: Re: erdekfeszito filozofiai irasmu TDF-rol!!!

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 19 Jul 2003 18:09:44 +0200

From: "A Tonal Diktatur"
Sent: Saturday, July 19, 2003 5:41 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] érdekfeszítő filozófiai írásmű
TDF-ról!!!

> Megértem, de épp mostanában mélyül el bennem a felismerés, hogy a
> dolgokat leginkább az iránta való elvárásaink mérgezik meg. Így sikerült
> megkedvelnem az Expot egyre jobban mára. A Bartos gitáros lemeze
> szerintem a maga nemében csúcs, és csak a mellékes szakmai oldalról
> tudom szarozni. Cure, Smiths rajongóként már nem volt nehéz bevenni
> Karli fordulatát...

éppen most hallgattam meg a gitáros lemezt... nem is annyira gázos... :-)
azért KB-tól csak elvárhattunk volna "hagyományosabbat", még ha nem is
kw jellegűt.

és pontosan azért sz_r sokaknak az új tdf mert mást várnak...

>  Csak nem nem értesz vele egyet? Valószínüleg még fogom szidni
> rendesen. Mint tudjuk, azóta kibékültem vele, de a fenntartásaim a
> régiek:

de egyetértek. (kivéve a levél végét)
(csak úgy f_s_d a szót... :-))) tanultad valahol?)
mindenkinek van véleménye.

> 1-  Műanyag (virtuál, software szintézis, PCM ízű)
az pl nekem jó... :-)

> 2-  Közhelyes (különösen 2. etap: techno, trance elemek...)
jajajaja. simán.

> 3-  Befejezetlen(ez a mix óta tradíció), kiüresedett

inkább """""tradíció""""" :-)
( a mix """""után""""")

> A-  Magát a TDF-témát már 1X elővették és az szép volt (bár
> határozottan emléxem, hogy amikor 83-ban a szám bejött, én már rég
> mást vártam volna a Kraftwerktől). Tehát nem tudnak újat hozni,
> ehelyett leporolnak egy olyan régi témát amit már eleve nem tartottam
> eléggé méltónak.
ez kicsit nekem is piszkálja a csőröm... a téma nem új.
korábban volt szó itt hogy lennének új aktuális témák. (ott is beégtem
a hozzá nem értésemmel... ;-) )

> Ez az a romantika amit én a tények ellenére várnék a Kraftwerktől a mai
> napig és a biciklizés nem fog visszaadni. (Bár lehet, hogy nekem is kéne
> mennem a tömb körül inkább pár kőrt...)

:-))) nyomás!
rád férne!!! :-)

> 7-  A TDF 2003-ból leginkább egy dolog hiányzik: A zene.

a francokat. a zene nagyon tág. kinek mi.
minden belefér. valakinek sz_r valakinek nem.
itt is minden relatív.