[Kraftwerk.HU] Vocoder

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 20 Jul 2003 12:03:36 +0200 (CEST)

>  Sajnos én csak így tudom magam magyarul kifejezni, mert mostmár
> felfedhetem a nevem: én vagyok Ralf Hütter és üdvözlöm a Magyar
> rajongókat, ügyes skacok vagytok!
Hehe! Ilyen már volt PP részéről régebben:))))

> A mixet imádom, és annak ellenére, hogy a saját generációm a
> halottjának tekinti szinte egyöntetűen (érdekes, a nálam fiatalabbak
> akik valahogy már nem a régi kw-ben nőttek fel, már észre sem
vették).
IMHO nálad jóval fiatalabb vagyok (bár ez talán a honlapon már
kiderült). Mégis a Kraftwerkben én a klasszikus Kraftwerket szeretem
(persze nem kizárólagosan, de jellemzően). Ez énnálam a a Man
Machine-nal lezárul és a 83-as TdF-fel még visszatér. Bár
hallgatok "mai" zenéket is (Warp Records érdemesebb cuccai; Björk,
stb), a Kraftwerkben mégsem ezt szeretem. De az Expo tényleg jobb
volt, mint az új TdF.
Szóval tartalmilag nincs sok értelme a hablatyomnak, a lényeg, hogy
fiatal korom ellenére én a Kraftwerkben a régi zenéket szeretem.

Üdv
YoungOld