[Kraftwerk.HU] Korg M-1

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 23 Jul 2003 15:30:06 +0200 (CEST)

> Pedig az igen jó kis gép volt ám...
> 91-ben!

 Kétségtelen! kb. 87-től Forradalmasították vele a zenéket és a benne
rejlő új lehetőségek az alkotókat mind-mind ellustította így egyre
rosszabb lett minden amit pl. egy Korg M-1 essel előadtak. Én többek
közt az M-1 elterjedésének tulajdonítom a kor jellegzetes PCM-ességét
amit sosem szerettem. Nyílván szegény ember vízzel főz, de úgy látom
a gazdag is. Az addíg jól bevált szintézises gépeket és samplereket
felváltották egy ilyen műanyag konformgépre. Pl: Emléxem a Bonanza
első lemezei tocsogtak a Korg M-1 től. Továbbra is azt mondom: A
művészet elsősorban ízlés kérdése (a művész oldaláról nézzük itt) és
bár egy ócska szintivel is csodákat lehet tenni, azonban a
kompromisszumokat is művészi alázattal kell megkötni.
 (Én, mint szinte mindenki a korosztályomból egy Roland D-20-ason
kezdtem......)