[Kraftwerk.HU] _kis_ késés

Masek János kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 3 Jun 2003 20:31:43 +0200

amint látható az idézett a levelet május 13án adtam fel, mostanra meg is érkezett...
nemtom hogy csinálta a lista...
mind1.
lovigabi ftp-jére meg nem enged be, password hibára fogva.
amúgy mégeccer:
egy orosz csávó csinált egy _picit_ (tényleg picit) kw-es albumot,
és az lenne 81 mega feltöltve egyben. csakhát ugye ftp nuku...