[Kraftwerk.HU] Re: Kraftwerk digest, Vol 1 #332 - 13 msgs

Masek János kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 04 Jun 2003 20:20:17 +0200

teljesen jogos, mea culpa.
az outlook express hibája, a felhasználó szent és sérthetetlen:)
mindig elfelejtem hogy hol vagyok freemail-esen ill. axelero-san feliratkozva...