[Kraftwerk.HU] Re: Re: KW & 1984

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 11 Jun 2003 09:37:06 +0200

Az 1984 Orwell leghiresebb regenye, egy negativ utopia a jovorol amiben
teljesen elnyomjak az embereket (Orwell a sztalini kommunizmus elnyomasabol
meritett). Pl. a rossz gondolatok is bunnek szamitanak.
Azt akartam mondani, hogy a konyv hangulata nagyon illik a KW zenejehez.
Tavaly nyaron olvastam ki igy a konyvet, es elegge maradando elmeny volt.
Ezert javaslom nektek is.

Udv
Gabor

--