[Kraftwerk.HU] Re: Re: videjo

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 18 Jun 2003 14:48:27 +0200

From: "YoungOld"
Sent: Wednesday, June 18, 2003 2:16 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: videjo

> Que?... Tényleg: ennyiért nem kell. Kivéve ha hivatalos, jó minőségű és
> DVD. Szóval: ennyiért nem.

nem érted: vagyok annyira barom hogy ha meg lesz akkor
küldözgetem mindenkinek.
de most: felőlem nem fog felkerülni sehová. nem koppintom senkinek.
és az sem fog igyekezni aki vette vagy cserébe méregdrága
piroskorongos menmasínos lemezt adott.
és itt örülni kéne hogy 1 nagy tahó az aki árulja és nem megszállott gyűjtő.
mert az az olasz f_sz még az annyát is eladná. nem hardkóros gyűjtő.

részemről lezárva. 5en vagyunk rá. elkezdem a levelezést.
_mintát_ kérek több számból is és _az_alapján_döntünk_.

(de már kaptam visszajelzést 1 roppant fanatikustól
hogy minden áron kell, még akár formatC árán is, esetleg ha
a felét kell fizetni stb. - és ez innentől nem anyagi kérdés)