[Kraftwerk.HU] Re: INAKTÍV levlistatagoknak...

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 20 Jun 2003 22:36:22 +0200

From: "CyberBob"
Sent: Friday, June 20, 2003 10:21 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] INAKTÍV levlistatagoknak...

> Semmi, csak eszembe jutott, hogy ha csak síma reader lennék ezen a
levlistán
> (úgy 6-8 aktív lehet), elképzelhető, hogy nem értékelik ezeket a nagy
> eszmefuttatásokat:-)
> Ennyi mélen keresztűl...:-)

jajajaja. dehát nem mindenki lehet aktív. nomeg lehet akik itt inaktívak
ők máshol aktívak. én is vagyok majdnem inaktív egy másik levlistán.
csak nézegetem a személyes dolgokat ill törlöm azonnal ha olyan a tárgy.
viszont vannak hasznos dolgok is.
nálunk a digestnek van az az előnye hogy nem kell szívni az 1es levelekkel
csak átfutni a napi termést és ami hasznos az egyénnek azt kiolvassa.

meg szerintem páran úgy érzik nem tudnak hozászólni érdemben...
hiszen mi sem érdemben szólunk most hozzá... :-)
és nehéz elkezdeni...(?)
nekik csak azt tudom üzenni hogy a levelezőlista biztosítani kívánja a
magyarországi Kraftwerk rajongók közötti hatékony, kényelmes és olcsó
kapcsolattartást. itt nem feltétlenül kell kapcsolódó témára gondolni.
ezért felesleges odaírni bárhová is hogy OFF - ez itt nem létezik mert
rajongó ír rajongóknak (ha lehet nyilvános).

nekünk van az az előnyünk hogy személyesen is ismerjük egymást.
kivétel amikor nem de akkor min 20 emil megy egy nap... :-)

hirtelen ennyit.