[Kraftwerk.HU] tdf+mamma

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 22 Jun 2003 01:02:25 +0200 (CEST)

Na, beröffenek én is:))))

Köszi a számot! Én is meghallgattam, de be kell vallanom, nem szól
állandóan - napi 5-6x és kész... Nem lenne rossz szám, ha nem a KW
adta volna ki. Be merem vállalni, hogy tőlük ez harmatgyenge. Én elég
sablonosnak találtam, jó kis chill-out-os beütésű zene, de sokkal nem
több. Azzal végképp nem értek egyet, hogy milyen teljesen új zene, és
milyen egyedi - minimál underground. Sajnos én többet vártam. Bízom
az albumban, még nem ítélek előre ez után a szám után. Ha nem a kw
adta volna ki tetszene, de nagyon zavar a tudat, hogy ez biza'
Kraftwerk. Emiatt nem jön be. Várom a kövezést:)))

Ja és a Mamma Mia: természetesen nem Kraftwerk, mint ahogyan a
YMCA-t sem ők dolgozták fel (belekeverve pont a Tour de France-ot -
nem is rosszul). Valami sufnis banda esetleg KW stílusban, vagy KW
hangmintákat használva, semmi több. Sőt: én úgy emlékszem ezt már
régebben is (2003 előtt) láttam WinMX-en. Ott is Abba volt "KW remix"-
ben. Csak azt nemtom, pont a Mamma mia volt-e. Kismilliárd ilyen szám
van, 100-ból egy még hallgatható is.

Üdv
YoungOld