[Kraftwerk.HU] Re: Re: tdf 03 kritika - format ko:veze'se

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 22 Jun 2003 10:54:24 +0200

From: "activer"
Sent: Sunday, June 22, 2003 12:54 AM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: tdf 03 kritika - format ko:veze'se

> ??? gondolom a hangzásra/technikára gondolsz, nem a zenei tartalomra.

jajajajajaja így van.
érdekes hogy a tdf-et veszik megint elő. és mint kiderült nem újramix.
a zenei tartalmát meg majd ha egészben lehet hallani...

> ??? ugyan! az elektroncső is elavult, komoly erősítőkben mégis az van!
> mitől avult volna el az autobahn, az autobahn hangzás? én baromi
> szívesen mennék egy minimoog-os koncertre, és egy ilyen vadi új albumnak
> is örülnék. Persze jók ezek a dögös hangzások, de azért mégis a zenészek
> az érdekesek, nem?

autobahn az most már nosztalgia. a minimoog nem lenne új részükről.
a zenészek persze érdekesek de nem úgy vettem észre. lesz még amikor
tényleg csak oda fogják vetíteni őket. nem rájuk kell figyelni hanem a
zenéjükre.
a zenei munkások munkájának eredményére kell figyelni.
dehát ez is szubjektív.

> ??? majd hallgassuk meg cdn is, ez sejtésem szerint éppen az emberről, a
> küzdelemről és a kitartásról szól. Pl. themanmachine-be sok érzelem
> szorult, éppen ettől olyan pikáns a kw, látszólag gépies, monoton, üres,
> steril, de aki odafigyel, meghallja benne ezeket a rejtett dolgokat, és
> beleborzong a szépségébe.

NA itt valóban ellentmondtam saját magamnak... hiszen korábban írtam mit
érzek,
mit vált ki belőlem és egyetértettem ez ügyben...
valójában vegyesek az érzelmeim. hullámzanak.
remélem a felszín, a hangzás tökéletesen gépies lesz! jobban mint eddig!

> Az űrzene (l. spacelab, jarre-equinoxe stb.) meg más dolog, ez nem az.
> EZ KRAFTWERK 2003.
lágyabbnak, emelkedettebnek érzem a korábbi """""évek"""""
(cw, electric cafe, mix, expo) hangzásához képest.
mivel említettem: totál új. ez jó. ezt vártam.

hogy az új az most jó vagy sz_r az további vita tárgyát képezi...

asszem ma nem hallgatom meg - hagyom üllepedni...

> valami dj gyerek, nem?
akkor nem értem hogy jön ide...