[Kraftwerk.HU] Re: Re: tdf 03 kritika - format ko:veze'se

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 22 Jun 2003 11:33:53 +0200 (CEST)

> autobahn az most már nosztalgia. a minimoog nem lenne új részükről.
> a zenészek persze érdekesek de nem úgy vettem észre. lesz még
amikor
> tényleg csak oda fogják vetíteni őket. nem rájuk kell figyelni hanem a
> zenéjükre.
> a zenei munkások munkájának eredményére kell figyelni.
> dehát ez is szubjektív.

Végül is Minimoog-gal is lehet új zenét készíteni: lásd Anima Sound
System. A koncerteken mindig feltűnik a jó öreg. Meg aztán ennyivel
gitárral sem lehet új zenét készíteni, peg Bartos aztán jól megmutatta
nekünk:)))))))))) Lényeg a lényeg: a hangszer csak eszköz, ha az
ember mást akar vele, akkor csinál vele mást. Ergo szerintem akár a
Kraftwerk is alkothatna új zenét Minimoog-gal, ha a koncepciójuk
engedné.

> robot -
>
> NA itt valóban ellentmondtam saját magamnak... hiszen korábban
írtam mit
> érzek,
> mit vált ki belőlem és egyetértettem ez ügyben...
> valójában vegyesek az érzelmeim. hullámzanak.
> remélem a felszín, a hangzás tökéletesen gépies lesz! jobban mint
eddig!

Kicsit OFF, de ha akarsz olyan zenét hallgatni, ami totálisan nélkülözi az
emberi érzelmeket, helyettesítve a "gépek érzelmeivel", akkor hallgass
Autechre duótól valamit. Az embert teljesen száműzték absztrakt
zenéjükből, elég kísérleti, messze nem szintipop, marha nehezen
emészthető, sokszor lenyűgözően steril. Van egy csomó zenéjük mp3-
ban, ajánlom a "Tri Repetae++", a "Ganz Graf", "Anti EP", "Bass Cadet"
c. lemezeiket, meg sok mást is van jó tőlük. Ha ezeket meg tudod
emészteni, és még tetszik is, akkor elindultál a gépiesedés
csavaranyákkal kikövezett útján:)))) Én kedvelem őket, de a lakótársam
néha megkérdezi, mi a baj a gépemmel, hogy ilyen hangokat ad ki (és
nem viccből kérdezi, bár már megtanulta, hogy ez biztos zene lesz, amit
hallgatok:)))

Üdv
YoungOld